website Verder naar inhoud
Gratis verzending vanaf €75 | Vandaag besteld = morgen in huis

Waar ben je naar opzoek?

Klantenservice

Wij helpen je graag! Onze klantenservice is open op werkdagen van 08:00 tot 18:00. Buiten kantooruren kunt u altijd een whatsapp bericht sturen of een e-mail. U krijgt dan zo snel mogelijk antwoord. Telefonisch zijn wij bereikbaar op het nummer 085 – 222 00 00. Op deze klantenservice pagina vindt u tevens antwoord op de meest gestelde vragen, informatie over onze betaalmethodes, Verzenden & Afhalen, Garantie, Retouren en wat te doen als u een klacht over een product heeft.

 

Betaalmethodes

IDeal

In Nederland wordt er het meeste gebruik gemaakt van iDeal als betaalmethode. Dit is de meest veilige en de meest bekende betaalmethode. U kunt de betaling voltooien via uw eigen vertrouwde bank omgeving. Na een succesvolle betaling ontvangt u een e-mail van de betaling. U kunt betalen via de volgende banken: ABN AMRO, Rabobank, Friesland Bank, SNS Bank, ING Bank, SNS Bank, Regio Bank of de ASN Bank.

PayPal

Als u in het bezit bent van een PayPal rekening kunt u door middel van uw e-mail adres, welke gekoppeld is aan uw PayPal Account overal ter wereld geld overmaken en ontvangen. Betalen via PayPal is een zeer veilige manier van betalen, mede hierdoor biedt Uwvoordeelwinkel.nl deze betaalmethode aan.

CreditCard

Uwvoordeelwinkel.nl accepteert de volgende CreditCards: Via, Mastercard en Maestro. Als u met uw CreditCard betaald zijn uw aankopen in veel gevallen 180 dagen verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadigingen.

In3

Bij Uwvoordeelwinkel.nl is het ook mogelijk om in 3 keer gespreid betalen zonder rente en zonder bkr. Hiervoor kiest u de betaaloptie in3!

Klarna

Uwvoordeelwinkel.nl biedt de betaalmethode Klarna Achteraf Betalen u de mogelijkheid om pas te betalen voor uw bestelling als u deze ontvangen heeft. Na ontvangst van onze factuur dient u Klarna binnen 14 dagen te betalen.

Overboeking

Doet u liever een overboeking via uw eigen bankrekening? Dan heeft u de mogelijkheid het geld voor uw bestelling door middel van een overboeking naar onze betaalprovider over te maken. U ontvangt per e-mail de gegevens zoals het bankrekeningnummer en het kenmerk.

Let op: de verwerking van deze betaalmethode kan tot 2 werkdagen duren!

Bancontact

Heeft u een Belgische bankrekening? Dan kunt u kiezen voor de betaalmethode Bancontact. De verwerkingstijd van deze betaalmethode is direct, wij zullen uw bestelling daarom ook direct versturen (mits voorradig).

EPS

De Electronic Payment Standard (EPS) is een betaalmethode die voornamelijk door Oostenrijkse banken gebruikt wordt. Bent u woonachtig of werkzaam in Oostenrijk? Dan adviseren wij u deze betaalmethode te gebruiken!

Giropay

Bent u woonachtig of werkzaam in Duitsland? Giropay is een zeer populaire betaalmethode in Duitsland en wordt gebruikt door meer dan 1500 Duitse banken! Voor Duitse klanten is dit een vertrouwde betaalmethode.

KBC/CBC Betaalknop

Via de KBC/CBC Betaalknop kunt u, als u klant bent van de KBC/CBC Bank eenvoudig betalen. Deze betaalmethode is zeer veilig en uitermate geschikt voor Belgische klanten.

Belfius Direct Net

Met behulp van de Belfius Pay Button kunt u als Belgische klant eenvoudig en veilig online betalen. Uw bestelling zal direct verwerkt worden. Indien het door u bestelde product voorradig is, zal u uw bestelling de volgende werkdag ontvangen.

Verzenden en afhalen

Afhalen

Wilt u uw bestelling afhalen bij Uwvoordeelwinkel.nl? Dit is zeker mogelijk, alleen zijn wij niet de gehele dag aanwezig. Ons advies is, als u uw bestelling wilt afhalen eerst contact met ons op te nemen of ons te bellen: 085 – 222 00 00. Dan kunnen wij er rekening mee houden en er voor zorgen dat uw bestelling klaarligt.

Verzenden

Dit is de meest gebruikte methode om uw bestelling te ontvangen. Uwvoordeelwinkel.nl verzendt haar bestellingen met Post NL, DHL of DPD. Indien u niet woonachtig in de Benelux bent zullen wij uw pakket, na overleg met u via FEDEX of UPS verzenden. Heeft u vragen over de verzending van uw bestelling? Neem dan contact op met de klantenservice van Uwvoordeelwinkel.nl.

Uw bestelling volgen

Zodra uw bestelling bij ons ontvangen is en wij het pakket aangemeld hebben bij het verzendbedrijf ontvangt u via e-mail de Track & Trace Code. Met deze code kunt u via de website van de transporteur zien waar uw pakket zicht bevindt. Afhankelijk van de totale waarde van uw bestelling zal het pakket verzekerd en aangetekend verzonden.

Niet thuis?

De Transporteurs van Uwvoordeelwinkel.nl doen twee bezorgpogingen, indien u niet thuis bent. Lukt het niet om het pakket af te leveren, dan zal uw pakket naar een pakketpunt bij u in de buurt verzonden worden. Indien u hier meer informatie over wilt, vragen wij u contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag bij het vinden van uw pakket!

Kosten voor verzending

Indien u uw pakket wilt laten verzenden dan betaald u € 7,50. Indien u elders in Europa of de Wereld woonachtig bent, vragen wij u onze klantenservice te bellen voor een opgave van de verzendkosten.

Garantie / Retouren

Als u een product heeft gekocht via Uwvoordeelwinkel.nl en u ondervindt problemen of het product werkt niet goed, dan vinden wij dit erg vervelend. Om het u extra gemakkelijk te maken kunt u via het retourformulier uw retour indienen. Wij zullen hier zo spoedig mogelijk op reageren.


Herroepingsrecht Consumenten

Het herroepingsrecht voor consumenten houdt in dat u een overeenkomst die tot stand is gekomen via het internet, per telefoon of op straat, binnen 14 dagen zonder opgave van redenen kunt annuleren.

Herroepen gebeurt door middel van een ondubbelzinnige verklaring. U mag zowel schriftelijk als mondeling herroepen. Schriftelijk herroepen (zoals per e-mail) verdient de voorkeur, omdat het aan u is om te bewijzen dat u op een juiste wijze en tijdig uw herroepingsrecht hebt uitgeoefend. Mogelijk heeft de handelaar een modelformulier inzake het herroepingsrecht voor u beschikbaar gesteld; u bent niet verplicht dit formulier te gebruiken. U heeft een herroepingsrecht ten aanzien van zowel verkoopovereenkomsten als dienstenovereenkomsten. Van het herroepingsrecht mag niet ten nadele van de consument worden afgeweken.

Heeft u een vraag?

Uwvoordeelwinkel.nl vindt het erg vervelend dat een product of dienst niet naar wens is. En wij proberen u hierbij zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u een andere vraag hebben over garantie of iets wat hier betrekking op heeft, dan kunt u het contactformulier invullen.

Wilt u liever direct contact? Belt u dan met 085 – 222 00 00 of stuurt u een e-mail naar info@uwvoordeelwinkel.nl en wij helpen u graag zo spoedig mogelijk verder.

Heeft u een klacht?

Uwvoordeelwinkel.nl doet er alles aan om haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas maken ook wij fouten en kan het zijn dat u een klacht heeft. Dit kan om een door ons geleverd product gaat, of u bent niet tevreden over onze installatiewerkzaamheden.

Heeft u een klacht geef deze dan door. Uwvoordeelwinkel.nl probeert haar dienstverlening steeds te verbeteren, daarom is uw klacht, mening, op- of aanmerking erg belangrijk voor ons. Hieronder vindt u onze contactgegevens.

Contactgegevens Klantenservice

Uwvoordeelwinkel.nl Klantenservice
Dageraadstraat 20
1335 VN Almere

Telefoonnummer Klantenservice: 085 – 222 00 00
E-mailadres: info@uwvoordeelwinkel.nl

Onlinegeschillenbeslechting

Komt u er met Uwvoordeelwinkel.nl niet uit? Dan verwijzen wij u graag door naar het ODR Platform. Hier kunt u een klacht over een online bestelling laten oplossen door een onafhankelijk geschillenorgaan.

Kortingscode